söndag 8 augusti 2010

Jag försvinner...


Ja just det, jag ska åka iväg i 5 dagar nu och jobba som personlig assistent. Vi åker till en stuga vid havet. Under den tiden så kommer jag tyvärr inte att kunna använda datorn och inte heller kommer det att bli något gym för min del. Men jag ska iallafall försöka komma ifrån och ta dagliga promenader. Så när jag kommer tillbaka så är det till att köra järnet igen! Jag hoppas ni är kvar och kommer att sakna mina inlägg, litee iallafall ;)

Tjao så länge! Och kämpa på nu allihopa oavsett om det gäller viktminskning eller träning =)

Kram till er alla!

2 kommentarer:

Suzan sa...

ha en fantastisk resa, fastän det är arbetsrelaterat!
kram!

gullmalva sa...

Aha ! Så du jobbar som personlig assistent? Jag söker en hel del såna jobb nu, har arbetat som det tidigare och tycker att det är himla givande o skojjigt ! Lära känna en annan människa så pass..å allra helst om det är någon som hittar på lite saker och Vill göra nåt.
Hoppas du får det mys.
Kramar