lördag 21 augusti 2010

minne för livet


Igår var jag och min gubbe på bröllop. En av mina äldsta vänner gifte sig med sin älskade, och det var några tårar som föll, ja glädjetårar då förstås. Vad vacker hon var min kära älskade vän ♥
Det var så otroligt kul att få dela denna dagen med henne och hennes man. Det var mycket glädje igår. God champange, god buffe´mat med vitt vin till, och jättegod och vacker bröllopstårta =)
Och oj,oj, oj vad jag dansade när borden dukades undan och discjockeyn tog vid. Det var så kul! man kände sig som en tonåring igen, och det roligaste var att dom flrsta bjöd på sig själva.
Det var nog ett av dom bästa bröllop jag varit på!
Men idag har jag inte vart så god i kroppen. Trött i både knopp och kropp, Men det var det värt, för jag har fått en sådan fin upplevelse som jag aldrig kommer att glömma...Dagen då min älskade vän blev fru ♥♥♥

1 kommentar:

Linda sa...

Så mysigt med bröllop !!