fredag 29 oktober 2010

lite update...

Oj! Vad dålig jag har varit på att uppdatera min träning...
Men det är några av er som följer mig på funbeat och där är jag mycket duktigare på att föra in min träning under veckan. Jag har varit ganska duktig på min styrketräning förutom från mitten av förra veckan då jag inte mådde sådär jättebra precis. Jag har något i kroppen som inte riktigt vill bryta ut. Jag känner mig lite trött och av och till haft ont i halsen oxå. Denna veckan har det mest blivit träning iform av promenader. Visst det är ju bra det oxå. Så på måndag om min kropp är redo och har laddat om, så blir det gymträning på riktigt igen. Och då blir det bröst som lär få sig en omgång =)
På söndag är det ju Halloween. Brukar ni fira något? Mina barn dom älskar halloween och framförallt att klä ut sig. Dom har bestämt sig för att gå och knacka dörr, och fråga om bus eller godis. Och hemma vill dom ha grönt potatismos med svedda fingrar med blod på (stekt korv med ketchup) till middag.
Om jag inte hinner skriva här igen innan söndag så önskar jag er iallafall en trevlig helg eller Trevlig halloween !

Inga kommentarer: