torsdag 6 januari 2011

Ha koll på din träning

Måste slå ett slag för FUNBEAT! Vilken bra sida!
Jag är väldigt noga med att föra in min träning där, och som ni vet så är det ju lätt att glömma, hur man tränade veckan innan eller hur var det då? Var jag lika stark, hur länge? Man glömmer som sagt av och då är det bra att kunna titta tillbaka och inte nog med det, man kan se hur sina kompisar eller bloggvänner tränar och puscha på varandra. Ett jättebra sätt att bli sporrad på tycker jag! Man kan även märka ut en promenadväg eller löptur på kartan så mäter den rundan. Så du kan ha stenkoll på din träning.
Så tveka inte, gå in och öppna ett konto. Det bästa är väl att det är gratis oxå =)
http://www.funbeat.se/
Om det är någon som vill följa min träning eller ha mig som träningskompis där, så säj till bara!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilket bra tips! Den sidan skall jag kolla in!

Johanna - Heartfitness sa...

Tack för tipset! Ska kika in där :)