torsdag 13 januari 2011

promenad

Idag blir det ingen styrketräning men istället tog jag min lille berner sennen-valp med ut på en 4km-runda.
Det var härligt! Det bet i kinderna lite men var gör väl det. Gott sällskap hade jag ju iallafall ;)
Bara snön och halkan försvinner så ska jag försöka promenera mycket mer för jag ÄLSKAR ju promenader. Just nu så är det två steg fram och ett bak. Nu börjar jag att längta till våren...Men det är ju ett tag dit...
Jag är förresten fruktansvärt sötsugen, hela tiden! Jobbigt är det! Det är julen som har förstört mycket för då åkte det in mycket sött i munnen =(
Så nu ska jag försöka att undvika onödigt socker så gott det går. Betyder att det kommer inte att finnas vare sig godis eller glass eller annat onödigt hemma. Det är ju ioförsig väldigt bra för barnen oxå. Dom har oxå blivit sockerbombade i jul.

Inga kommentarer: