torsdag 6 december 2007

Nää...

Fy va´jag känner mig omotiverad just nu! Jag blir så arg på mig själv!
Beror nog mycket på att jag inte kom iväg till vv i tisdags. (jag jobbade ju kvällen då)
Jag har slarvat med pointsen, eller rättare sagt, inte räknat alls. Inte druckit mina litrar vatten och inte heller motionerat. Just nu känns det väldigt "blaj".
Julbordet jag var iväg på gick ju ganska bra. Jag tog bara en tallrik julmat och den bestod av mest olika lax, en skinkskiva, en kalkonskiva. Men det sista tog jag en tallrik efterrätt, nämligen ris a´la malta. Det var sååå gott! Så jag överskred ju pointsmässigt men dock så överåt jag inte. Något positivt iallafall.
Gissa vad jag har stoppat i mig idag då... jo en massa choklad. Inte bra...
Jaja, dom säger ju att imorgon är en annan dag... Och nya tag.
En sak är då säkert att jag har då inte gått ner något till nästa möte. Men den smällen får jag ta. Bara jag går dit för jag behöver verkligen motiveras.
Tänkte att jag skulle gå med i en tävling som www.tappa.se har satt igång nu. Gå in och kika så får ni se vad det är för något...
Är det någon av er som vet något om det nya programmet som vv har startat med. Verkar det vara bra? Skriv gärna och berätta.
Jag hör av mig snart igen och skriver lite till, det känns bra att få skriva av sig lite.
Kram! och jag ska försöka "hitta" tillbaka till kämparglöden igen...

Inga kommentarer: