onsdag 5 januari 2011

Tjao!!!!


Here I am again!
Kanske är det någon som har saknat mina inlägg ;) Jag har ju inte skrivit något på 2 månader. Kände att jag behövde en bloggpaus.
Jag har varit lite dålig på träning i december månad. Lite har jag väl fått till men december är en jobbig månad att hinna med allt. Så träningen har inte varit prio ett precis, men det blir ändring på det from nu!

Körde ben i måndags så idag har jag så "gött" ont i "gluteus maximus"alltså rumpan och lite i lårens baksida.
Det är såå gott med träningsvärk =)
Idag är det tänkt att jag ska köra ett ryggpass. Vi får väl se hur det går efter 2 1/2 veckors vila..

Jag ska lägga krutet på träningen detta året och se till att äta bra, det är inget nyårslöfte utan det är så vardagen ska vara. Brukar ni ha nyårslöften?
Jag hoppas att ni vill forsätta följa mig och att ni skriver lite kommentarer, det är såå kul när man får respons tillbaka =)

Ha nu en bra fortsättning på det nya året!!!

4 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

de va inte igår.

:)
God fortsättning på det nya året.

Cee sa...

Klart man har saknat dina blogg inlägg... Lycka till med det nya året ... Jag skall också fokusera på träning och bra mat detta året .... som en del av min vardag här med ....
God fortsättning

kram Cee

Cee sa...

Klart det blir vårat år :O)
Det är bara tuta och köra...
... pepp pepp....

Kram Cee

Sara sa...

Härligt att du är tillbaka :), har saknat dina inlägg!
Kram