torsdag 12 februari 2009

en dröm går i uppfyllelse!


Jag hoppar av gädje! Jag är såå GLAAAAAAAAADDDDDDDDDD!!!!!!Jippy, jiippy jej!!!
=) =) =) =) =)!!!!!!!
Min gubbe fyller ju 4o år den 25 mars. Och han vill inte bli firad utan han vill resa iväg med familjen och må gott. Och vart tror ni vi ska åka då???
Jo, kosan styr mot Thailand. Det är knappt så jag fattar det själv.
Resan är bokad och betald och det blir 2 veckor till Phuket den 22/3. Närmare bestämt till Karon. Vi ska ligga på "Phuket Orchid Resort".
Det ska bli så skönt att få komma till solen och värmen. Precis vad min kropp och knopp saknar just nu.
Är det någon som har varit i Thailand? Ni får gärna berätta!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt härligt har aldrig själv varit där men forstår att du hoppar ovh skuttar av glädje...

Kram Cee

Anonym sa...

Åh så härligt! har aldrig heller varit i Thailand :)

Anonym sa...

Så härligt!! Jag har inte heller varit i Thailand men min arbetskamrat åker dit under helgen och jag har sett hennes bilder från deras tidigare resor och det ser helt underbart ut!!!! Vad skönt att ha ngt att se fram emot, kul för dig!! Kram på dig!! // Anna

Helen sa...

va underbart för er.. härligt.. blir lite avis ;-)

Anonym sa...

Åh vad jag blir avundsjuk! Jag har varit i Thailand och jag älskade landet. Otroligt god mat, vänligt folk och underskön natur (listade utan inbördes ordning). Min sambo fyller också 40 år i år och vi har också pratat om att fly fältet och fira i Thailand istället.

Vilket perfekt tillfälle att hålla jämnvikten =)

Anonym sa...

Har dock inte varit i Thailand, men det är ett ställe som jag verkligen vill till. Hoppas att ni får det riktigt bra.. det är ju intelång tid tills ni styr kosan..
Lotta

Anonym sa...

Åhhh vad avundsjuk jag blir! Jag skulle oxå vilja åka till Thiland,men tyvärr så är det alldeles för dyrt för oss :(
lyckos dig.
Ha en trevlig alla hjärtans dag
Kram

Cornelia sa...

Kan inte säga annat än att jag är avis! Vill också dit, skall bara få ordning på min flygrädsla först men nästa vinter funderar vi skarpt på att fara dit. Hoppas på en massa fina bilder här sen. Kram kram

Anonym sa...

Nää men Marie, vad säger du!?!
Gud vad härligt efter en ordentlig vinter här!
Jag blir inte lite avis*fniss*
Å inte långt kvar är det heller...
Kram:)

Anonym sa...

Åhhh jag unnar dig verkligen det här. jag vill bara att du njuter lite för mig med =)

Ta vara på den tiden och den stunden nu vännen. För när du kommer hem så har du stunderna att längta tillbaka till..

jag har inte varit där, men sambon har varit där och han säger att de är underbart,,,

Njut vännen

Kramar om dig

Anonym sa...

Rätt åt dig! De där behöver du och att få tina upp kropp och knopp innan våren måste vara "outstanding" Och du får leta reda på en dator och göra ett blogg inlägg och skriva om hur du har det och lägga in ett bildbevis på hur snuskigt bra du kommer att må där nere i solen bland drinkar,sol och bad!
Jag är VV av födsel och ohejdad vana men nu är det som att kilona inte vill släppa från kroppen och jag är inne på andra veckan men kanske måste reducera antalet points, eller så är jag helt enkelt imun mot viktnedgång och det är bara uppgång som är gångbart nuförtiden ;)

Anonym sa...

Men åhh vad kul, et är underbart där!
Vi har oxå varit där, så ljuvligt, vill verkligen tillbaks!
Gå till matställen som ser "sunkigast" ut, där är dom billiga och jättegod mat.

Anonym sa...

Åhh va härligt! Är du väl förtjänt:) Hoppas ni får det lika härligt i Thailand som oss!

Många kramar /Jenny

Anonym sa...

Åh vad härligt med semester!!
Jag har aldrig varit i Thailand men drömmer om det, vill åka dit när Milton är lite äldre.
Vi ska med åka på semester, fast i april och till Kreta, våren är helt underbar att åka bort på, ladda batterierna lite och sen har man ändå sommaren att se fram emot.
Kram kram

Anonym sa...

ÅÅÅH! Vad roligt! Vad skönt! Det vill jag med! Någon gång i mitt liv SKA jag dit! NJUT, tjejen, NJUUUUT AV THAILAND! :D