måndag 2 mars 2009

hej

ännu ett livstecken ;)
Som ni förstått så har inte min kära blogg varit prioritet ett precis. Har jobbat mycket och har heller inte alltid tillgång till någon dator längre. Min gick sönder och jag får låna min gubbes laptop ibland (jobbdator).
Jag är ju med i Linruz stegtävling, och jädrar i mig vad det sporrar en till att gå. Man strävar hela tiden att slå sig själv, om inte annat att iallafall komma över dom magiska 10 000-gränsen.
Om ni vill vara med i tävlingen så skriv en rad på hennes hemsida http://linruz.wordpress.com
Tjao!

3 kommentarer:

Helen sa...

kul att höra från dig å att det går bra med stegen.. jag har hoppat av för jag hann inte med alls.. men nu jäklar ska jag försöka. har fixat lite med bloggen kika in om du är nyfiken.. kram

Anonym sa...

Hej gumman, kul att du följer med till min nya bloggadress:)

Jag är trogen besökare på din också, testade brödet här nedan häromdagen, oj oj oj vad mumsigt! Super gott!

Funderar på att köra GI en period nu, få lite nytändning! Kanske ska haka på stegräkningstävlingen också, få lite mer pepp!

Hoppas du har en fin kväll! Kram Jenny

Anonym sa...

Halloj!! Vad duktig du är med stegräkningen, vilket bra initiativ. Själv är det trögt med motionen...finner inte ork eller tid just nu...fast det är precis vad jag behöver...soffpotatis som jag är!!! Jag ska ta mig i kragen!! Ha en bra helg!! // Volangmamman...fd Anna