måndag 10 maj 2010

uppdate!


Tro inte att jag ligger på latsidan, för det gör jag ABSOLUT inte!

Jag hinner inte med min kära blogg, eller ja det har iallafall inte varit prio 1 om man säger så...

Jag tränar fortfarande styrketräning ca 4-5 gånger i veckan, en del promenader och ibland även en stund på motionscykeln som står här hemma. Äter mest proteiner just nu. Jag var så glad i förra veckan för jag hade gått ner ca 3 kilo, men så var jag och gubben ute och svängde våra "lurviga". Drack och åt gott =) Vilket resulterade i att jag dagen efter oxå var lite bakis och då råkade det att slinka ner en hel del onyttigt. Så vågen idag visade att jag istället hade gått upp 2 kilo! Va f*n ska man inte kunna göra en enda utsvängning utan att det blir så här???

Ja,ja, nu har jag lagt det bakom mig så nu är det bara fokus framåt som gäller!

Omformning av kroppen är på "G". Jag har ju byggt på mig lite muskler nu under 1 år så nu tänkte jag att om jag går ner några kilo så kommer min omformning till sin rätt =)

Har även börjat ta lite fettförbrännande tabletter till sin hjälp. Det är tufft men jag ska klara detta. Skulle bli såå glad om någon skrev en rad ibland, just nu känns det som att jag är rätt så ensam här inne för kommentarerna har inte varit många, men några av er vet jag om =)

Skriv gärna förslag på vad jag ska skriva om, vad vill ni veta???

2 kommentarer:

Sara sa...

Tittar in här ofta och hoppas på ett inlägg då och då. Men även jag har inte haft bloggen som prio 1. T
Men jag tycker att du ska fortsätta att skriva om det du har gjort hitt intills :) Gärna lite mer träning, har ju blivit ett litet träningsfreak hehe
ha det
kram kram

Cee sa...

Ja jag tittar också in varje gång =) jag gillar att du skriver om din träning det insperar trots att vi inte håller på med samma form av träning. Min tanke är väl lite längre fram att börja styrke träna lite tillsammans med min andra träning.. kanske till hösten...
Kram Cee