tisdag 15 juni 2010

Möhippe-planering....


Ikväll kommer det några tjejer hem till mig. Min äldsta och bästa vän ska gifta sig den 21 augusti. Så ikväll blir det möhippe-planering utan dess like =)
Jag har i mina funderingar på om vi ska göra sumobrottning tillsammans eller femkamp av något slag. Eller kanske varför inte en dag på Liseberg... Vi får väl se vad alla tycker, vi är ju många viljor som vill ha med ett finger i spelet. Kul ska det bli iallafall. Ni får jättegärna skriva lite förslag på vad man kan hitta på...
Jag berättar mer sedan på vad vi har kommit fram till...

2 kommentarer:

ase sa...

Om jag skulle gifta mig och själv skulle få bestämma över min möhippa, då hade jag velat ha det ungefär så här:
på morgonen skulle jag vilja bli hämtad i bil och sen skulle jag och mina väninnor åka någonstans och göra något kul, typ gå och fixa naglarna eller nåt (ursäkta, man fantasin tryter för tillfället). Alternativt kontakta någon lokal pizza om man kan få komma dit och testa att göra sin egen pizza.. I alla fall något som man inte brukar göra i vardagen...
Sen skulle jag älska att få spendera dagen på typ ett spa och få lite olika behandlingar och bara ligga i poolen och snacka skit med alla mina underbara vänner...
Kvällen skulle avslutas på en restaurang med en god och lyxig middag, och sen ev vidare en sväng till krogen.
Jag skulle hur som helst vilja ha en lugn och skön dag och bara behöva tänka på mig själv och mina vänner, och njuta av att få umgås!
Jag skulle aldrig vilja gå runt i ett köpcentrum i cykelbyxor och stövlar och sälja kyssar för 100 kronor, utan att det blir en fantastisk dag med mitt välbefinnande i fokus...

Ungefär så ;-)

Suzan sa...

Vill ni ha en magdansös iblandad så kan ni ju kontakta mig ;)