tisdag 13 november 2007

Tjabba tjena hallå!

Jag är tillbaks. Tillbaks från vv. Summan av kardemumman blev -1,2 kg. Jag är helnöjd!
Jag hade ju siktat in mig på 0,5 kg. Men det "bidde" mer. Jag är så glaaaaadddddd!!!!!
Nu väger jag 68,6.
Jag lagade "symöteslåda" ikväll. (pasta & kasslergratäng) Den var god, och mätt blev man. Receptet finns med i familjekokboken. Om det är någon som är nyfiken på receptet så får ni säga till om ni vill att jag ska skriva receptet här...
På mötet idag fick vi info om att det kommer ut nytt material vecka 49. Lättare att räkna, men det ska fortfarande räknas i points. Spännande!
Ikväll 21:30 ska jag slå mig ner och titta på "Toppform" på kanal 1. Första avsnittet idag. Det brukar vara riktigt bra plus att man blir inspirerad och får många bra tips. Både om maten och motionen. På toppforms hemsida har dom en motions-utmaning på 6 veckor. Ska ni vara med?
Jag gick in och antog utmaningen. Vi får se vad det blir av det... Gå in och kika!
www.svt.se/toppform
Hej på er så hörs vi snart!
Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fy sjutton va du är duktig!!!!!!!
Kram

Anonym sa...

Stort Grattis!!!

Anonym sa...

Och Tack för tipset om Toppform. =)
Det hade jag missat Totalt!!!

Sara sa...

heej!!! tack så mycket!! stort grattis till dig oxå, du är ju också super duktig! vilket kanon minus :)