måndag 19 november 2007

Stegräknare


Ja just det. Det är vad jag har skaffat mig. Den är lite kul faktiskt. Man kollar flera gånger under dagen hur många steg man har gått. Jag ligger på ca 10.000 steg per dag. Det är ju ganska bra. Inne på http://www.tappa.se/ så står det att en "medelsvensson" går i snitt 5000- 6000 steg per dag. Så jag ligger ju dubbelt upp. Har ni ingen stegräknare så ger jag rådet att gå in på "tappa" och öppna ett medlemsskap. Inne på deras hemsida finns det råd och tips, plus att man ser hela tiden hur det går för en. Finns även tips på mat och recept (dock ej räknade i points)

Jag lovar det blir som en tävling för en själv!

Bilden på stegräknaren Har jag "lånat" från www.tappa.se

Imorgon blir det ingen vägning. Jag ska inte gå mer än varannan vecka, om det inte behövs dvs.

Lycka till nu alla mina goa"kilojagare"!!!!

KRAM

3 kommentarer:

Caroline sa...

Hej... yes i'm back! O här har jag missat en del så nu ska jag ta och göra en kaffe med lite paj och sätta mig och läsa hos dig =)

Kramisar!

batgirl sa...

Kul att du är tillbaka "Carro"!
Kram

Anonym sa...

hej hej!!! tack för dina fina o snälla kommentarer o inlägg.. jättekuul o läsa!!! Jag är här inne ofta o läser o har lämnat spår en ghång förut juh.. så lugn.. jag läser o har koll!!:) Jaa t'nk så många kilo.. usch hemskt egentligen... Kraaam