söndag 2 december 2007

Hej på er!


Upptäckte att; oj, vad länge sedan jag var här och skrev. Tiden går så fort. Och särkilt nu när det är december månad. I helgen har jag och sambon varit iväg och handlat lite julklappar. Det var jättemysigt! Vi lämnade barnen hos sambons mormor och åkte iväg till den stora staden, Göteborg. Först åkte vi in till "femman-huset" men där var så otroligt mycket folk. Vi gick in i några affärer, men så upptäckte vi att vi var hungriga. Vi hamnade på Burger King ute på Backaplan. Och där åt jag en "chicken panini". Dom är ju supergoda!

Så efter denna helgen så har vi inte många julklappar kvar att handla. Skönt!

Denna helgen har jag inte räknat points överhuvudtaget. Skönt att slippa behöva tänka ibland. Om sanningen ska fram så tyckte jag inte att det var någon idé att göra det denna helgen för idag söndag så har jag varit på julbord. Och man kan ju inte sitta på ett julbord och räkna points. Jag kände bara att detta julbord ska jag njuta av.

Så jag vet att jag har gått upp, men det får jag ta!

På tisdag blir det nog ingen vägning för jag jobbar kväll då,men ska försöka byta bort den. Det var ju denna veckan som dom kommer ut med nytt material. Och jag är ju så nyfiken på vad det är som är ändrat. Hoppas att det blir till det bättre.


Jag önskar er alla som läser en glad första advent!

1 kommentar:

Anonym sa...

gtt med julklappshandling!

jag har alla kvar.....
Kan iofs inte köpa några förrns csn kommer.. =) Så de blir lite rushigt innan jul =)

hihi

Lycka till denna veckan nu!! KRAAM!