torsdag 27 december 2007

Min förhoppning...


är att jag inte ska ha gått upp något i jul. Vi får väl se...
Våran klass (VV) har ju stängt nu mellan jul och nyår. Så jag kan inte gå dit förrän den 8/1.
Det känns ju bra iallafall...Men mycket godis blev det i jul, och då menar jag mycket! Maten har varit helt ok. pointsmässigt. (tror jag iallafall, för jag har inte räknat)
Efter nyår har jag ju tänkt att komma igång med att promenera och ta mig upp på min motionsykel. Har ni några nyårslöften??? Skriv gärna och berätta!
Kram på er!
PS! Tilläggas bör ju att det är ju inte jag på bilden! Jag har en bit kvar innan jag ser ut sådär!

3 kommentarer:

Cee sa...

Ja nyårs löftet är jo att träna 4 dagar i veckan och hålla mina points ;O) Just nu tränar jag en gång arobics och en gång spinning i veckan men här efter nyår har jag tänkt att träna styrketräning två gånger i veckan också. Sen vill jag minska på godis intaget och läskintaget under det nya året.
dessa tre "julveckor" har jag dock inte tränat något men det startar igen v.2 liksom vägningen på VV...
ha det bra kram Cee

Em Löfgren sa...

lycka till med alla dina mål för 2008!!

Anonym sa...

Njaaa inga löften direkt men att fortsätta kämpa på. gå mina prommenader och börja träna gympa igen när grupperna börjar.

GOTT NYTT ÅR på dig så ses vi 2008. Kram kram Linruz