måndag 1 september 2008

KOTLETT MED GRÖNSAKSRÖRA 1 port. 8 points



1 st Griskotlett fett bortskuret
1/2 stånd Broccoli
1 st Morot
7 st Champinjoner
1/2 gul Paprika
1/2 st Äpple
1/2 röd Lök
3 msk Keso 4%
1/2 msk Persilja
1 krm Salt
1 krm Peppar
1 port, fri Pasta fullkorn kokt
1 1/2 tsk Margarin flytande max 80%



Instruktioner

1.Dela och skiva grönsakerna, tärna äpplet. Fräs grönsaker och äpple i hälften av margarinet.


2.Stek kotletten i resterande margarin, krydda. Hacka löken fint, blanda med keso och hackad persilja. Servera kotletten med grönsaker, pasta och keso.

Källa: www.viktvaktarna.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nej! det gör inte ont!!!
visst dom plattar till men det går ju så fort, typ 5 min alltihop...

Ja! jag måste röra mig annars visar vågen uppåt, fattar inte det när jag följer pointsen, så idag blir det plus tror jag..
Ha en bra dag!
kram