onsdag 24 februari 2010

Hemma!



Ja då var man hemma igen!
Snacka om kontraster, från +35 grader i skuggan till -15 när man klev av planet. Gud, vad vi frös kan jag ju säga.
Och inte nog med det, alla denna snön som fullkomligt har vräkt ner under denna tiden vi varit borta. Såg ju knappt vårat hus ;)
Så det har blivit en del motion iform av snöskottning. Gjorde en mjukstart igår med en halvtimmes promenad.
Semestern har varit underbar =) Solat och badat i massor. Vi tog en dagstur ut till Phi phi-öarna, och jag kan ju säga att jag aldrig i hela mitt liv sett något så vackert! Det var som att kliva in i ett vykort.
Jag har snorklat lite, tycker egentligen att det är lite otäckt men var roligt det var. Det var som att simma i ett stort akvarium med färgglada fiskar som man bara har sett på bilder eller tv innan.
Maten har varit jättegod men jag kan ju säga att jag kommer nog inte att äta ris på bra länge. Har änna tröttnat på det nu...
Jag återkommer snart med lite fina bilder...

2 kommentarer:

Sandra sa...

välkommen hem till verkligheten!

Jessica sa...

Välkommen hem igen :D Skönt att höra att det varit en bra semester, hoppas du kommit igång igen som du vill :)

Peppkram