söndag 3 oktober 2010

Vila

Jag har inte tränat nu sedan i tisdags, men jag har tagit en liten vila med vilje...
Jag började känna mig trött i kroppen och ingen träningslust. Men imorgon är det dax igen. Och nu börjar jag känna att suget är tillbaka =)
Det är ju viktigt att vila någon gång ibland, men jag vet att många har väldigt väldigt svårt med att tillåta sig just det... Men ska man bli stor och stark så måste man vila någon gång oxå. Sedan kan man ge gärnet igen i några veckor. Hur gör ni? Tillåter ni en vila ibland utan att få "ågren"???

2 kommentarer:

Suzan sa...

försöker klämma in vila o iallafall variera min träning så att det inte blir samma sak hela tiden, ny vecka o nya tag! kram!

SuperSHEro sa...

Jag försöker att inte träna utan ångest... men samtidigt så ligger det lilla monstret där och pockar på uppmärksamhet och skriker "träna träna träna"... utan träningsvärk känner jag mig plufsig. knäppt, men försöker ändra på det tankesättet!