tisdag 23 oktober 2007

Ingen vägning...

Alltså, idag blir det ingen vägning. För jag jobbar kvällen idag. Jag hade egentligen behövt gå dit idag och tagit min "dom".
I helgen har jag verkligen inte räknat points. Vi hade några kompisar här på mat. Till förrätt blev det lite salta kex och brieost, vindruvor. Det va så gott!!!! Till huvudrätt blev det stek med kantarellsås och pressad potatis. Gött det med. Efterätt blev det också, halvtinade hallon varvat med kesella och toppat med ett smulat digestivekex.(smakar nästan som chesecake) Och avslutningen på kvällen blev godis i STORA mängder! Så min helg var rätt körd.
Dagen efter var jag sötsugen hela dagen. Det åkte ner en och en annan kaka.
Så ni förstår att egentligen skulle jag ju som sagt behövt att varit där idag. Men jobbet måste ju gå allra först. Men nästa vecka ska jag dit. Och då hoppas jag åtminstone att jag står på samma vikt som innan, för ett minus kan jag nog inte räkna med.
Jag har hittat ett gott recept, (jag tor att det är gott iallafall, har inte hunnit testa det än)
Jag lägger ut det här alldeles strax. Varsågod mina vänner!
Kram på er alla!

Inga kommentarer: