tisdag 9 oktober 2007

JA!

Jag har precis kommit från vv nu. Gissa vad resultatet blev?
2,2 kg!!! Det blev en guldstjärna idag. Sammanlagt har jag gått ner 3,1 kg. Så nu väger jag 70,2 kg.
Visserligen är det ju några veckor sedan jag var där sist. Men jag är jättenöjd! Jag vet att det kommer att gå sakta men säkert neråt nu. Min målvikt ligger på någonstans mellan 66-65.
Nu gäller det att inte tappa motivationen. Så nu i fortsättningen behöver jag nog all hjälp jag kan få. Jag har ju som sagt aldrig kommit i mål dom andra gångerna jag har försökt att gå ner. Men den här gången SKA jag i MÅL!!!!!!
Idag på vv-mötet har vi pratat om rotfrukter, och hur mättande dom är. Dom innehåller mycket fibrer. Och jag måste villigt erkänna att jag glömmer ofta av att använda rotfrukter i min mat. I och för sig så har jag ju morötter i nästan allting. Men just kålrot, palsternacka m.fl använder jag nästan aldrig.
Använder ni mycket rotfrukter? Kanske har ni något bra recept?

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis tjejen! du väger ungefär vad jag vill väga 70kg kram på dej
mvh lycklig07 sanna