tisdag 16 oktober 2007

lite neråt...

Jag nu är jag tillbaka från vv igen. Jag är faktiskt riktigt nöjd. För trots att jag "fuskat" lite i helgen så hade jag gått ner 0,4 kg.
Så nu ligger jag under 70 kg, vilket innebär att jag får ta bort 1 points. Så mina dagliga points kommer att ligga på 21.
På mötet idag pratade vi om hur viktigt det är att inte utesluta fett. Framförallt att man äter nyttigt fett typ lax. Som innehåller omega 3.
Jag är en mästare på att glömma av fettet. Man kan ju tex. bara ringla lite olja över salladen. Och fisk äter jag inte speciellt ofta. Varför vet jag inte riktigt. Det är ju faktiskt gott med fisk och en riktigt god sås till. (Va hungrig jag blev nu...)
Har ni något gott fiskrecept att dela med er av? Om jag hittar nåt ibland mina kokboksgömmor så lägger jag upp det här senare.
Hej på er och ha de´gött så länge!!!!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjoohooo! va duktigt!

o under 70! känns väl härligt!
=)
godnatt s å kör vi på en vecka tilL!!

Anonym sa...

Gtattis! jag ska i väg nu och väga mig.Man får hoppas att det går bra.
kram lycklig07 / sanna