tisdag 14 april 2009

fler bilder...Phuket zoo

Såå underbart fina!!!

Barnen ville faktiskt helt självmant hålla i den här äckligt gula pytonormen!


Här får hela familjen känna på krokodilens svans. Den är tung vill jag lova! Det är verkligen starka djur...
Och jag kan ju säga att jag aldrig för alla pengar i världen skulle gå innanför grindarna!



Det här mina vänner det var en riktig upplevelse kan jag säga! Och JA den är äkta! Vi vågade knappt lägga händerna på den.

Oj, nu fick ni se min gubbe oxå ;)




3 kommentarer:

Helen sa...

kände igen bilden från tigern.. undras om det är samma ställe som dom visade på tv.. det var nåt varje vecka om thailand... så var dom å klappade på tigrar... fina bilder
kram

Linda sa...

Haha..ja jag tänkte så.
Aha det är så gubben ser ut:)
*fniss*
Häftigt att sitta så vid en livs levande tiger!!
Underbara foton!!

Sanna sa...

Men älskade vän!! Välkommen hem och vilka underbar bilder du bjuder på. Ni måste ha haft underbart tillsammans som du är så värd vännen.. Tittat in till dig flera gånger och undrat när du ska komma hem..

Måste varit en upplevelse för barnen att få åka dig och säkert för er med..

Jag njuter för fullt när jag ser bilderna och så glad för din skull du är jätte snygg på bilderna ser smal och perfekt ut...

Kul att du är hemma igen så man får läsa igen..

Kramar om dig massor