torsdag 23 april 2009

jädrans överblivna påskägg!

Jag är just nu jättesur på mig själv!!!!!!!!!! Har jobbat ikväll och när jag kom hem lite efter 22:00 så var jag lite sugen på något. Men bara lite sugen...
Jag kollade runt i skåpen och Hittade, ja kanske inte rätt ord för jag visste ju mycket väl var det påskägget fanns någonstans!
Tanken var att jag skulle bara ta 1 eller möjligtvis 2 godisar bara. Men ni sitter jag här och har ätit upp halva ägget och mår halvilla kan jag ju säga. Så just i skrivandets stund så skäms jag. Skäms som en hund...Jag som bara äter godis på lördagar =(

Jädra påskägg säger jag bara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fy för överblivet godis. Livsfarligt att ha ståendes i skåpet....
kram kram

Anonym sa...

Asch skit i det nu.Nya tag igen :)
Kom igen nu vännen!
Kram

Sanna sa...

Usch!! det är inge roligt alls.. Jag har tagit ut våra i förrådet för jag kan inte låta bli annars..

men man får väl se helheten om vad man lyckast med istället.. För inte tänkte man så innan, när man satt med all övervikt och åt..

Ha en fin dag vännen...

Kram