måndag 13 april 2009

Lite bilder från Phuket, Thailand.

Här är en bild på en del av vårat poolområde. Det var jättemysigt! Fler bilder kommer. Ska försöka få in ett filmklipp på hur poolmrådet såg ut.

Massor av frukt åt vi varje dag. Mest blev det vattenmelon och ananas. MUMS!






Det blev inte bara frukt som jag njöt av. Här njöt jag av en Bacardi brezzer-lime. MUMMA!





En palm med kokosnötter är det ju inte varje dag som man ser, det måste ju bara förevigas.





Lite natur...







Här har vi kommit till freedom beach, det var jättefint där och inte så mycket folk


På väg med speedboat till ön Kai nok. Min dotter tittar med nyfikna ögon på vattnet och man kan se fiskar, för där var vattnet så klart.




Här har vi gått iland på ön Kai nok. En liten äggformad ö med korallsand och underbart turkost vatten. Man kan tro man har kommit till paradiset! Här kunde man snorkla och se spännande fiskar. Man kunde även mata fiskar med bröd som simmade på det grunda. Gissa om barnen tyckte att det var kul?
Det kommer fler bilder, håll ut bara! Jag har mer att berätta...

3 kommentarer:

Volangmamman sa...

Halloj!! Kul att se att du är tillbaka. Det ser ut som om ni haft en underbar semester, det är ni värda!! Synd att ditt ryggonda kommit tillbaka, visst är det trist att ha ont. Hoppas det rättar till sig. Själv har jag varit iväg till doktorn och fått konstaterat att jag fått tennisarmbåge!! JIPPIE!! Precis vad jag behövde. Suck!! Han sa att jag skulle undvika de värsta, plågsamma rörelserna...jo tack, det funkar ju bra när man har en hel drös med 1-åringar som ska ha hjälp att klä sig på jobbet!! Men, men...det är ju positivt att man går mot en tid då man slipper overaller och stövlar och allt sånt!! Eller hur?? Kram på dig!! // Volangmamman ♥

Linda sa...

Vilka underbara bilder!!!
Vart i Thailand var ni?
Hur bodde ni?
Du behöver inte övertyga mig om att ni hade en paradisresa iaf:D
Ser fram emot Ännu fler bilder;)
Hoppas allt är bra annars, här hemma.
Kram

Anneli sa...

Vilka underbara bilder!
Min drömresa går oxå till Thailand, men jag vet inte när. Säkert är att jag nångång ska dit =)