söndag 5 juli 2009

*hej*


Hej på er!

Ville mest tala om att jag finns här, men är ändå lite "vilande" med bloggandet.

Går nu in på vecka 4 med styrketränandet. Det går fantastiskt bra måste jag säga. Maten går väl oxå rätt så ok. Men någon vägning blir det inte för mig nu på ett tag eftersom det blir så missvisande på vågen nu när jag har börjat samla på mig vätska och förhoppningsvis lite muskler oxå ;) Men efter sommaren har jag väl tänkt att även titta på vågen hur det går där...


Semestern för mig börjar nu på lördag den 11:e. Men eftersom min gubbe inte har någon direkt semester, bara någon dag då och då. Så blir det jag och flickorna som mest kommer att slappa och åka och bada och ta dagen som det kommer.

Vi har iallafall tänkt att försöka komma iväg en tur till vackra Stockholm så småningom och visa barnen vilken vacker huvudstad vi har.

Nu önskar jag er alla en underbart bra och härlig sommar, och jag lovar att jag ska skriva lite här emellanåt!

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Kul med att du gillar styrkan....jag älskar ju den med....
Så snart vill vi se bilder på nya kroppen ...
Regnar det hos dig med???
Kram

Suzan sa...

Ha en underbar sommar du med!!