söndag 26 juli 2009

hemma igen...

Hej på er!
Har kommit hem idag från ett underbart Lysekil. Vi har tillbringat helgen på ett hotell ca 2,5 mil utanför "VANN" spa och hotell hette det. Kan verkligen rekommendera det! Underbart lugnt och gott och ligger alldeles vid havet. Helt nyrenoverat och underbar frukostbuffé /middag och naturligtvis en helt underbar spa-avdelning! Titta in på hemsidan; www.vann.se

I fredags var vi inne i Lysekil och åt goda räkor plus några glas vin och hade mycket trevligt sällskap med oss under kvällen (min sambos jobbarkompisar). Har även varit och tittat på "Takida". Jag gillar deras musik =)
På lördagen var vi och tittade på tennis där Anders Järryd och Mikael Pernfors spelade inför ett sponsrat företags-jippo. Jättekul att få titta på dom här gamla proffsen. Dom är ju hur duktiga som helst.
På lördagkvällen så åt vi av hotellets buffé. Mhh! Det var så gott!
Har inte varit och tränat nu på nästan 2 veckor. Så idag drog jag och gubben ner till gymet och gjorde ett rygg och magpass på 50 minuter och dom sista 10 minutrarna gick vi på gåbandet. Så allt som allt blev det 1 timma. Jag är nöjd!
Nu gäller det till att komma in i rätt köl igen. Känner mig som en uppstoppad korv efter alla dessa godsaker under 2 veckors tid. Ska försöka att komma igång med mina promenader igen oxå tillsammans med styrketräningen. Så ska nog snart vågen bli nöjd med mig igen =)
För så som jag känner mig just nu är inget roligt...
Men en sak är då säker vi har njutit dom är 2 veckorna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommern tillbaka!
Man måste få njuta livet också.
Du blir i form snart igen.
Kram.

MassageLotta sa...

Man måste tillåta sig att njuta emellanåt, bara man inte tappar kontrollen.
Och den verkar du inte ha tappat...
Jag väntar nu med spänning på att höra hur det går.....
Kan du inte visa lite formbilder med...
Kram

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

Hallå, tack för kommentaren på min blogg :) känns lite spännande att komma in i "bloggvärlden" allt är så nytt. Låter helt otroligt fantastiskt - vad mycket du har lyckats gå ner! Får man fråga hur lång tid det tog för dig? Tar gärna emot tips och råd.... :)

Kram kram

Suzan sa...

härligt att höra att ni har haft det så underbart!

MassageLotta sa...

Men vart har du tagit vägen nu då????