tisdag 1 september 2009

Tävling!!! Vinn en free-bra


Wow, med hjälp utav av en free-bra har Suzan lyckats få denna snygga klyfta!Free-bra:n är en bh utan axelband som man kan använda under en axelbandslös klänning eller ett halternecklinne. Den är enkel att fästa och ramlar inte ner även om du skulle dansa en hel kväll!Vill du, precis som jag vara med i tävlingen så gå in på Suzans blogg:http://www.ettdussinpannor.blogspot.com/Har du ingen blogg själv kan du också vara med!För att läsa mer om Free-bra:n gå in på: http://freebra.se/Tre vinnare kommer att dras den 1:a september!Lycka till!

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hehe, jag var bra sugen på att vara med i tävlingen också, men jag orkade inte engagera mig efter dagens bravader...så jag får väl köpa mig en wunderbar-bra ;)

Kram

Helen sa...

wow va häftigt...

ja du min helg gick väl sådär.. blev lite gotta.. men nu är det ny månad å försöka mig på nya tag igen då... kan inte förstå att jag inte hittar den rätta motivationen.. det håller bara i sig ett par dar sen är det kört igen.. fast jag tänker varje dag.. när jag ska sätta på mig kläder att jag måste för dom passar ju inte längre... SUCK...
men du är ju kanonduktig.. heja heja.. kram