fredag 12 juni 2009

Hej!!!
Jag har inte glömt av bloggen, Jag har bara inte hunnit med den =(
Här är läget bra. Viktmässigt så står jag nog stilla. Men jag äter sunt iallafall.
Hade min lilla tjejträff i lördags, vi blev 7 stycken med mig. Och det var jättelyckat!
Vi åt mograbi-sallad och grillad lax eller kycklingspett om man hellre ville ha det. Färsk baugette och gott vin till naturligtvis ;)
Efterrätten serverade jag i en urkröpt liten melon. Blandade ihop jordgubbar, nektarin, vindruva och melon och en skopa glass. Mumsigt värre!
Sista timmarna körde vi karaoke så det nästan brände i halsen, men va kul det var =)
Det är konstigt, man sjunger som en gud när man har fått lite vin i sig ;)

Ja och så har det ju då varit skolavslutning oxå. Nu känner jag att det börjar att lugna ner sig lite. Många aktiviteter har slutat och man går ner för varv. Det är ju inte såå länge kvar till semestern nu. Har semester från den 11 juli fram till 1 augusti.
Nej nu ska jag snart iväg och jobba denna regniga fredagkväll, men jag kommer snart tillbaka...

2 kommentarer:

Helen sa...

funderade just om du tagit sommarlov med bloggen.. hihi nädå jag är lika.. har inte tid helt enkelt... jag står still i vikten åsså försöker men godiset slinker ner ändå ibland.. kram kram å trevlig helg

MassageLotta sa...

Jaha och här dök du upp igen, kul .....för jag saknar alla som jag bloggar ihop med...mmmmm!! Glöm oss inte...
Men du hur går det med vikten??
För mig....skrutt..
Kram