tisdag 16 juni 2009


Hejsan svejsan!

Ja nu sitter jag här efter mitt 2:a pass. Som jag skrev igår så har vi kört bröst idag. Måste säga att jag känner inte så mycket just i brösten men i axlar på framsidan så känner jag mig rätt mör!

Wow! Jag har verkligen hittat muskler som jag trodde att jag inte ens hade =)

Och en undran; hur ska detta gå imorgon om jag redan känner av det nu ??? Kommer jag att ens kunna röra mig imorgon?

Imorgon ska jag gå lite på löparbandet och ev. köra lite rodd bara. På torsdag blir det spännande igen, för då ska jag prova på att köra ett benpass.

Undrar hur jag kommer att vara på midsommarafton, kanske behöver hjälp då med både att komma upp ur sängen och kläs på ;)

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Kanon!!!
Visst är det kul att hitta något man ej visste fanns...
Men gissa om du får SNYGG hållning av stryketräning...och det behöver vi tjejer verkligen...
Klart att en snygg tjej som tränar får hjälp med vad som helst....
Kram och lycka till....

Sanna sa...

Du kommer att tycka det är kanon fort du kommer in i det. Sedan kommer du tycka att det är roligt efter en tid kanske =)

Kram