tisdag 16 mars 2010

=(


Idag var det en riktig "skitdag" på gymet =(
Fölåt ordvalet,Men det var så det kändes... Har ätit bara kolhydrater till frukost så jag tog slut väldigt fort idag när jag körde rygg nu ikväll. Min tanke är ju att jag ska börja att gå ner i vikt så därför är min plan att inta lite kolhydrater, nästintill inga alls. Men jag hade inte den orken på gymet som jag brukar att ha annars. Det var som om dynamiken hade bara blåst bort =(
Inte nog med det, efter ca 40 min ,så upptäcker jag att jag har fått ont på en punkt rakt in i ena skinkan. Gör så J*vla ont rent utav sagt så fort jag tar ett steg med det benet så jag tror jag kreverar! Jag vet inte vad det kan vara????
Kanske en nerv i kläm eller en muskelknuta jag vet inte. Jag har ingen erfarenhet av sånt. Någon som vet vad det kan vara?
Gubben har lovat mig att jag ska få ligga med en varmvattenflaska i 10- 15 min och sedan ska han massera mig där. Hoppas att det hjälper för som det känns nu så är det en enda pina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack det samma, du är välkommen tillbaka, jag kommer att komma tillbaka hit jag med, Mvh Emilia

Em Löfgren sa...

det är viktigt med balans i kosten
du kanske äter för lite kolhydrater?
jag äter själv low carb men får aldrig den där "slut" känslan = jag har hittat balans
din kropp kanske behöver mer kolhydrater än du tror?
eller så har du inte kompenserat emd tillräckligt mycket fett/protein
bränsle bränsle!!
det komemr bättre dagar =)