tisdag 24 juni 2008

Celluliter ja, usch! Det har jag gott om! Jag borde ju vara jättenöjd nu tycker man, och ja det är jag ju på sätt och vis. Jag är jättenöjd med vikten och det är jättekul att köpa nya kläder och känna sig riktigt fin. Men gå runt i bikini/baddräkt känns inte så kul ännu. I och med att jag har gått runt och bärt på så många kilo för mycket och på grund av 2 graviditeter så har jag ju även fått "strior" på magen som aldrig kommer att gå bort. Och dom är riktigt fula! Dom går långt upp och över naveln. Så det går inte att dölja precis. Och så upp på detta även då en massa celluliter.
Kanske skulle börja styrketräna? Fylla ut groparna lite =)
Ja, ja det är nog så att man kommer alltid vara lite självkritisk...
Imorgonbitti ska jag till frissan. Det ska bli underbart att få klippt topparna plus göra lite slingor igen. Gjorde det i januari sist. Jag vill ju var fin till min 35-årsdag på måndag. Ska inte fira något vidare. Bara vara ledig o njuta av min familj.
Så snart kommer det lite målbilder som nyfriserad. Ses snart! Ha´de gött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen till din målvikt!!!
Ang. Cellisar så är det väl nåt alla har.. Men tråkigtfula är de ju.. Tur är väl att man har kläder på isig oftare än vad de är av=)
Grattis i förskott!!!

Anonym sa...

Åhh vad kul....väntar med spänning:)
Både att få se målbilder och få se vem som "gömmer"sig bakom Batgirl;)
Kram

Anonym sa...

Jaa! Vi vill se dina målbilder!!
Att styrketräna är en bra idé! Du måste testa..

* kram *