onsdag 18 juni 2008

Utmanad

Ojdå! Så många som har utmanat mig! Det är Angel, Annalee, Lindizh, som har utmanat mig. Men jag sätter väl igång då...
Regler:

-Beskriv först reglerna -Svara på alla frågor -Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din -Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Gå med min 5-åring till frissan

* Städa lite (det som hinns med)

* Jobba 13.30-22.00

* Planera midsommarfirandet

* Handla blommor till midsommarfirandet


Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998 - I november fick jag reda på att jag var gravid med min idag 9-åriga dotter. Vilken lycka!


Ställen du bott på?

Jag har bott här runt omkring i denna kommun hela mitt liv...flyttat 7 ggr


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

* Sluta mitt nuvarande arbete och öppna något eget... Eller varför inte åka till Afrika och hjälpa dom nödställda.

* Betala alla skulder

* Köpa en lägenhet eller liten stuga/hus i Spanien

* Resa i massor!

* Köpa ett botmedel till min mamma som har MS.


Personer du vill veta mer om

Utmanar: bubblan, Sara, Fröken finemang, Helen, Lotta , himlakropp,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla för glada tillrop hos mig - och stort varmt grattis till att även du är I MÅL!!! Ha en härlig midsommar och njut av ditt nya jag! :)

Fröken Finemang sa...

Nu har jag svarat =)