tisdag 1 juli 2008


TACK ALLIHOPA FÖR ERA FINA ORD!
DOM VÄRMER! kan jag säga! Utan era peppningar hade detta inte gått vägen. Men nu kommer det svåra, att hålla vikten. Det blir nog inte det lättaste...
Viktväktarna här på hemmaplan kommer att ha stängt v.30,31,32 och 33.
Så jag funderar på om man kanske kunde köra igång jämnviktsprogramet efter semestern. Jag kan ju inte åka land och rike runt för att väga mig. Jag ska prata med konsulenten nu på tisdag den 8/7. Har beslutat mig för att inte gå idag för igår hade vi ju lite kalas här hemma.
Gjorde en jättegod tårta igår. Med mycket jordgubbar på. Mums!
lägger ut receptet här om en stund...Inte så pointssnål kanske men är det kalas så är det kalas! Och då ska det njutas lite iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det trist med semesterstängt. Jag har tur att det bara är en klass som är stängd (Om man bortser från v 29 då alla klasser där jag går kommer att vara stängda). Tyvärr den jag brukar gå på. Så jag får nöja mig med att bara väga mig snabbt innan jobbet.

Jag håller tummarna för dig och din jämvikt trots semestrarna.

Kram Michaela