tisdag 15 januari 2008

HALLO...


Tisdag idag, vilket innebär vägdag. Det blev ett minus även idag.
Det blev ett minus på 0,6 kg. Jag är jättenöjd! Jag trodde ju att jag stod stilla. Jag brukar ju stå och stampa på samma platå i flera veckor. Nu väger jag 67,1.
Mitt mål är nog 65 kilo, kanske 64... Jag måste känna efter när jag väl står vid det beslutet...
Om någon undrar hur lång jag är, så är jag 170 cm (över havet,hi,hi...)
Men som sagt det känns sååå bra att snart (förhoppningsvis) vara i mål!!!!
Jag är så nyfiken på "jämnviktsprogrammet". Jag har ju aldrig kommit till "mål" någon gång av alla gångerna som jag har varit med.
Måste berätta, jag tog mig upp på motionscykeln idag oxå, men idag blev det en "runda" på 20 (igår 15 min.) min. Som sagt jag kommer så sakteligen igång... Stegen går som vanligt bra, är uppe i ca 9400 steg nu, och kvällen är ännu inte slut...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset...du är ju snart i mål!!!! Jämnviktsprogrammet ja...för mig var det svårt att hitta för hur många points jag skulle äta för jag fortsatte att gå ner i vikt ett tag till....men det var på den goda tiden när jag lyckades gå i mål första gången.

Angel

Helen sa...

grattis till minuset.. härligt jobbat.. snart klart nu..
you go girl

Sara sa...

Grattis till minuset. Nu är det inte långt kvar...härligt! :)
ha en fortsatt bra kväll
kram kram

Cornelia sa...

Grattis till minuset, häftigt att du är så nära målet.
Kram o pepp
Cornelia

Anonym sa...

І'm gone to say to my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to take updated from most up-to-date news.

Here is my blog post; iphonemalaysia.Com.My

Anonym sa...

I’m nοt that much of a onlіne геаԁеr to be hοnеst
but your blogs really nice, κeep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Many thanks

Also visit my weblog - http://iphonerepairpetalingjaya.webnode.com/

Anonym sa...

Tοԁаy, whіle I was at worκ, mу sіstеr ѕtolе mу iphonе anԁ tested to seе if іt can ѕurvive
a 40 foot drop, juѕt so she саn
be a youtube sensation. My iPaԁ iѕ nοw broken аnd ѕhе hаs 83 views.
Ι know this іs entirely off tоpic but I had
to share іt with somеοnе!

Feel freе tо suгf to my ѕіte :: ipad repair

Anonym sa...

What's up all, here every person is sharing these familiarity, thus it'ѕ good to read thіs weblog, and I useԁ to рay a viѕit thіѕ web ѕite daily.


Feеl free to surf to my web site: www.getjealous.com