tisdag 15 januari 2008

Mitt favvoprogram...


Ikväll klockan 21:30 kommer TOPPFORM, så då är det jag som bänkar mig framför tv:n och njuter av en apelsin och en 2-pointsbar (från vv). Och 1 liter vatten. Mums!

Är det någon mer som brukar titta på toppform? Jag tycker om programet för att det är "vanliga" människor. Som från början hade bedrövliga matvanor plus att motion inte existerade.

Och Blossom är min idol, vilken krutgumma! Var finner hon all kraft och inspiration? Ja, det är väl inte konstigt att hon är personlig tränare!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Kollar på Gynning. Men spelar in!
//Cornelia

Anonym sa...

Jag älskar också Toppform. Klar favorit. Synd att det snart är slut bara...

Grattis till ditt minus! Bra jobbat! =)

ase sa...

Har aldrig kollat på Toppform, men det är säkert jättebra! Har däremot kollat några avsnitt av "Du är vad du äter", och det tycker jag är himla bra. Det ser så äckligt ut när de slabbar upp all pizza och skit på ett bord... Och när de får göra äckliga bajsprover och sånt... Skräckblandad förtjusning!