tisdag 4 mars 2008

?

Se förra inlägget hur det gick............

5 kommentarer:

Anonym sa...

Asch då! Du kommer igen med nya tag.
Ett litet mördartips är att gå i affärer och prova bikinis. Då får man motivation...

Fröken Finemang sa...

Hej vännen!
du vet vad det beror på, ny tag, även om det känns hårt.. men du är så nära så nära!! o så kalasduktig! Så de klarar du galant!! kramkram

Anonym sa...

Det var just det jag gjorde, fick ju ångest av alla småkryp och tänkte att några såna vill jag ju inte ha besök av haha
Fick dock inte lös det där filtret i fläkten, måste be nån om hjälp :-)
Du fick inte nåt städ-ryck av programmet ? hihi

Anonym sa...

Äsch då! Det händer oss alla förr eller senare! Det som gäller nu är att inte däcka ner sig och ge upp... Tänk istället på de minus du har haft!! Kom igen - nya tag!! Jag vill läsa om ett minus här nästa vecka!!

Anonym sa...

Ja, det handlade nog om ÅR för det paret hehe, usch, jag vill inte tänka på hur det ska ha luktat, jag är lite känslig för just äckliga dofter.
Tanken på att ha honom mellan lakanen känns inte särskilt lockande för mig heller ;-P
Hoppas du får en trevlig fredag och att du oxå har det lika soligt och fint som det är hos mig :-)