fredag 24 oktober 2008

Hej i höstrusket!


glitter-graphics.com
Den här bilden tycker jag är underbar! Precis så har vi det här idag. Mörkt och regnigt. Men ibland är det underbart med regn!
Var och lämnade barnen i skolan och gick hem i regnet som piskade mig i ansiktet, men det gjorde inte så mycket för jag visste att hemma väntade en kopp varmt gott kaffe och några värmeljus. MYSIGT!
Så nu sitter jag här en liten stund och filosoferar. Jag är ledig idag, ska jobba i helgen. Så idag har jag tänkt att njuta av denna dagen fast det regnar...
Tack för alla fina kommentarer till mina bilder jag lagt ut. Hoppas att jag inspirerar er till att fortsätta. KAN JAG SÅ KAN NI! GE INTE UPP BARA!

Det här är en av låtarna som jag har i min mp3 just nu när jag går mina promenader. Den är ju såå fin!!!

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gohjärta! jo idag åker jag tåget går kl 14:40 ska lämn Anthon först i H-sand.tack för att du lämnade mail adressen klart att jag ska skriva. Skickar ett mail så får du ju min. Jag känner mig faktiskt laddad för helgen. =)
Ha nu en bra helg och ta hand om dig vännen....
Kram

Anonym sa...

Verkligen underbar bild!

Angel