söndag 12 september 2010

Suzan, du hade rätt ;)


Det blev denna lilla goa berner senner-valp som fick komma hem till oss igår, lördag =) Han var oemotståndlig!!!
Han heter Eddie och är 12 veckor gammal och väger endast 13,9 kilo. (redan nu!)
Tänk att han som fullvuxen kommer att väga någonstans runt 55 kilo. Hujedamej, vad har jag gett mig in på ;)
En valp den tar lite tid det har jag garanterat förstått vid det här laget. Men va han är go =)
Det kommer nog att bli några inlägg mindre men ni vet ju på grund av vad. Men träningen ska iallafall inte bli lidande, det är tur att man har barn hemma som kan hjälpa till.

6 kommentarer:

MassageLotta sa...

Oj oj så gullig man kan vara. Nu är jag avis...

SuperSHEro sa...

My god! söööt! Blir de inte större än än 55 kilo? de ser iallafall tyngre ut! :)

Nenny sa...

Så söt!! =)

Linda sa...

Super fin, verkligen !
Gud så mysigt :)

Pia sa...

Naaaaaaw, sä förbenat söt!

Våran "lilla" jycke väger 53kg så jag vet vad du har framför dig! =)

Mitt tips är, lydnad på hunden lönar sig. Allt blir så mkt mer harmoniskt då, matte/husse glada och vovven glad, promenaderna blir en fröjd och inte en kamp mellan hund och människa.

All lycka med lille Eddie som håller er sysselsatta! =)

Angel sa...

Men jösses så fin han är! Jag vill också ha en....
Lycka till med valpen, den kommer att ge dig många fina stunder och mängder av gratis motion :D