söndag 6 april 2008

Nu är jag tillbaka...

har inte riktigt hunnit med att sitta vid datorn. Idag har jag varit ute och gått ca 55 min rask takt i duggregnet. Men va´skönt det är när man kommit hem igen. Värma upp sig och sedan äta lite mat. Ikväll blev det kesoplättar med sallad gjord på röda kidneybönor, paprika, rödlök och lite riven morot.
På tisdag väntar vågen på mig hos vv. Det är ju längesedan jag var där nu så nu är det änna dags. Inte bra att vänta så långt emellan för det åker ju in lite onyttiga saker då som man annars hade valt bort.
Angående min checklista så vet jag inte om jag ska fortsätta med den...vi får se...
Hoppas annars att allt är bra med er...
Jag återkommer en stund senare för nu är det dax att få barnen isäng.
Kram

3 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

skönt o ha dej tillbaka =)
fortsätt med checklistan hemma men du behöver ju inte lägga in den här =) Hoppas det går bra på vågen på tisdag!! kramkram!

Cornelia sa...

Härligt att du är tillbaka.
Kram och pepp
Cornelia

Cee sa...

skönt du är tillbaka =) Och lycka till på vågen i veckan på Kram Cee