måndag 24 november 2008

Ja då är det dax för 4:e jämnviktsveckan imorgon. Känns bra, eller...tror att jag har gått upp ytterligare lite...jag nallade nyss lite överblivet lördagsgodis av barnen. F*N! Jag slår mig på fingrarna :(
Har inte hunnit blogga på några dagar. Det har varit fullt upp i helgen. Jobbat hela helgen, varit på 85-års kalas, tagit dottern fram och tillbaka till dansuppvisningen som har vart både lördag och söndag. Men det är kul att få vara med och titta! Hon dansar ju så bra! Den rytmen som hon har i kroppen, den kommer inte från mig iallafall. Fast jag dansar nog lite bättre än min gubbe iallafall. Har ni sett ett kylskåp dansa någon gång? Ja ni kan nog föreställa er hur stel han är. Rörelseschema lika med noll!
Ja, det blir intressant att se vad vågen säger imorgon. Jag går dit med skräck-blandad-förtjusning........
Och det var ju inte bara för godisets skull (idag) som jag är orolig. Blev även godis och rödvin på kalaset i lördags som jag inte räknade.
Varför kan jag inte bara låta bli?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad duktig du varit!!
Snor lite recept av dej nu!
CIAO

Anonym sa...

Vännen! Det är som du säger man kan ju inte alltid räkna. Det kommer säkerligen gå jätte bra ska du se...

Du kan väl gå in och kolla när detfinns tid har en award åt dig..

Kramar om