måndag 17 november 2008

Lite funderingar bara...

Imorgon är det dax för vägning igen. Skippade ju det förra veckan. Nu måste jag gå! Det blir det min 3:e vägning på jämnviktsprogramet. Och behöver jag säga att jag är nervös? Jag är nästan mer nervös nu än innan. Dumt va?
Motionen då? Ja, va ska man säga. Nästan lika med noll. Jag skäms lite nu.
Jag som har varit så duktig med mina promenader, jag går kanske bara någon gång i veckan nu. Men det räcker ju inte. Men det är tråkigt att gå själv.
Jag skulle vilja ha ett gå/löparband hemma. Det hade kanske varit något för mig...

3 kommentarer:

Helen sa...

det går säkert så bra.. här har det blivit dåligt med motion åsså.. sjuka barn å trötthet gör att jag inte orkat... men lite då å då i allafall.. lycka till imorrn nu...
muffinsarna det är alltst 4.5 p för en ?
kram

Anonym sa...

Hej!
Jo du det här med promenader är ett eget kapitel. Jag ska byta till dagtid istället. Tror att det kommer att gå mycket bättre då...

Jag hoppas att det kommer att gå bra i morgon och jag ska tänka på dig massor...
kram

Anonym sa...

Ja usch ja, håller med Sanna, verkligen ett kapitel för sig.
Jag gillar inte heller att gå själv i mörkret..& har inget val för jag jobbar på dan
en har nu börjat gå på lunchen igen..bättre än inte alls iaf:)

Hihi..vad jag skrattade när du skrev på min blogg att ditt barn hade frågat om de pratade engelska då de pratade skånska:D
Det kommer roliga kommentarer ur dem ibland*L*

Hoppas att det gick bra på vägningen!!
Vill så gärna att du ska få den tredje stjärnan!

Kram vännen