måndag 3 november 2008

Utmanad och här kommer svaren...

Jag har blivit utmanad av;
www.sannasuppochner.blogg.se och
www.sotsaken.blogspot.com

Regler:

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mej!


*Jag älskar att laga mat och framförallt att ÄTA den!
*Jag vill lära mig att bugga(tillsammans med gubben)
*Hatar att ta i lerkrukor eller riva isär kartong, ryser 1000 kårar längs med ryggen då...
*Är väldigt bra på att skjuta upp saker! (jag gör det imorgon-syndromet)
*Jag gillar att slå in paket i fina papper och snören, och göra egna gratulationskort och framförallt att ge bort dom.
*Jag ÄLSKAR att tända ljus, helst överallt!
*Jag har fruktansvärt dåligt självförtroende (något som jag verkligen borde ta itu med för det stoppar mig i väldigt mycket)


Jag utmanar alla som känner för att bli just utmanade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min kloka vän! Vi var väldigt lika, mycke de du har skrivit är jag...=)